3/12/2009

施主有禮

最新局勢:本文一出,果然引來一眾好事之徒(?),紛紛表示想收到什麼禮物,嘿嘿!我不會令大家失望的!(奸笑) 請遵照以下的遊戲規則來玩吧!未比地址我的人,快快告訴我!

*****
12月是耶穌降生的大日子, 而衪是上帝送比人類最大的禮物(!), 為了仿傚衪令普世歡騰, 同埋回饋支持本網誌的你(?), 我決定精心挑選一份大禮送比你!!!

送乜: 你講o下你想要乜, 但最後由我話事~可能是一粒波子, 一個口罩或者一張棉胎!
點送:
1. 寫低你的地址send去-->

3 則留言:

peterpang 說...

我想要一張珠江橋牌小肥豬招紙貼住做封面的聖誕咭。

匿名 說...

呢位施主,請留下你的架埗
Pakingson

文武仔 說...

唔諗諗先......有無deadline先?