15/11/2009

潮物 = 道具

我有個朋友的朋友,他會用一萬多元買一部相機,我稱之為高科技垃圾(!),因為那人並唔係買佢嘅攝影功能-因為佢根本唔諗住影嘢-而係買部相機的另類功能-讓人變得與眾不同(又或者叫做“曬命”!) 所以唔識用唔緊要,最緊要係拎部機出嚟嗰陣能夠營造“識影相”,“專業”嘅感覺,惹來全場艷羡目光就得啦!而且你唔駛替你朋友肉赤,皆因曬命係為咗顯示自己有幾特別,所以部機無返咁上下貴,邊突顯到佢同你地嘅級數唔同呀!肉赤死都抵啦!

好多人都追求獨特,所以當人人都用傻瓜機時,有人就刻意用單反!貪佢夠型!甚至有人以為自己買咗部單反,自己就即刻變成攝影大師!其實依家大家買嘢,不講求實用和功能,而係以為擁有咗某d嘢,自己就即刻變得好特別,所以相機又好,手機,袋,錶,衫褲鞋袜都好,已淪為營造品味與型格嘅“道具”,作用同裝飾品差不多,都係用嚟襯衫而已,我地以為買咗著咗用咗,個人就即刻升呢,但事實上,我地死慳死抵地買嗰件好貴嘅“道具”,係咪真係能夠令人自信心返晒嚟?令人變得與別不同?其實諗深一層,嗰d“好pro”,“好型”,“好high class”,“好獨特”嘅感覺,全部都係由商家製造出嚟嘅形象(幻象),件產品根本唔值得賣咁貴,例如:一個銀包嘅功能只係裝錢,最多咪賣百零二百蚊,但係一樣質料嘅銀包,一旦加咗Parda,LV等品牌logo後,就可以賣成幾千蚊!點解可以賣咁貴?因為商人不斷“教育”我地,催眠到我地相信擁有咗嗰件產品後,自己會變擁有品牌所代表嘅氣質,於是我地會心甘命抵咁買,從不發現商人嘅詭計,之不過,買一件產品就可以氣質人格大逆轉?發夢無咁早!我就寧願個銀包裡面有幾千蚊,好過用一個幾千蚊嘅銀包喇!咁你呢?



我最怕變成像你一般 比一般的大眾更一般
這看法卻其實最一般 別自滿
過去我以為力創新款 想不到他亦有個版本
很不滿 到最尾卻發覺 個個都這般 太悶

自覺的 不普通可會是平凡一種
未見得 自命特別的一定更加出眾
又要公眾認同 又想風格小眾
這一群 原來是我們 難道你未贊同

沒有留言: